Transformator T1/E1

Babagan Transformer T1/E1 Kita
Sampeyan bisa yakin kanggo tuku Transformer T1 / E1 saka pabrik Jansum lan kita bakal menehi layanan sawise-sale paling apik lan pangiriman pas wektune.
Jansum nawakake baris lengkap T1, modul isolasi E1 kanggo aplikasi telekomunikasi. Produk kasedhiya ing versi siji lan mutliport. Produk kita dioptimalake kanggo nggarap umume para pelanggan terkemuka.

Nomer Part Gambar produk Induktansi Nguripake rasio Cw/w Induktansi bocor Jeneng DCR Paket Jumlah Pin Rating Hi-pot Nggambar
H40C05SW 1.2mH Min @0A DC Bias TX=1:2 RX=1:1 35pF maks 0.5uH Maks 0.8Ω Maks SMD 40 PIN 1500Vrms PDF
H40C06SW 1.5mH Min @0A DC Bias
600uH Min @-40â
TX=1:2 RX=1:1 35pF maks 0.5uH Maks 0.8Ω Maks SMD 40 PIN 1500Vrms PDF

View as  
 
Transformator Isolasi

Transformator Isolasi

JASN minangka salah sawijining produsen lan pemasok Transformator Isolasi China sing misuwur. Pabrik kita duwe spesialisasi ing manufaktur Transformer T1 / E1.

Model: H40C06SW

Waca liyaneKirim Pitakonan
T1 / E1 Isolasi Transformer

T1 / E1 Isolasi Transformer

JASN minangka salah siji saka profesional China T1 / E1 Isolation Transformer lan China T1 / E1 Isolation Transformer pabrik, kita kekuatan kuwat lan Manajemen lengkap. Uga, kita duwe lisensi ekspor dhewe. We utamané menehi hasil ing nggawe seri T1 / E1 Transformer lan ing.

Model: H40C05SW

Waca liyaneKirim Pitakonan
<1>
JASN minangka salah sawijining produsen lan pemasok profesional Transformator T1/E1 ing China. Sugeng rawuh tuku paling anyar Transformator T1/E1 saka pabrik kita. Produk kita kualitas dhuwur lan nawakake kutipan murah, conto gratis lan layanan khusus uga kasedhiya.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy